
Pracovní náplň:
Co bude náplní Vaší práce:
• vedení komplexní personální evidence;
• vedení osobní evidenci zaměstnanců v listinné i elektronické podobě;
• tvorba vnitřních předpisů organizace;
• práce v docházkovém systému, kontrola docházky zaměstnanců;
• zpracování podkladů pro mzdy;
• nábor zaměstnanců, komunikace s uchazeči o zaměstnání;
• onboarding nových zaměstnanců;
• zajišťování realizace vzdělávání zaměstnanců podle potřeb společnosti;
• zajištění služebních cest zaměstnanců;
• organizace teambuildingů a dalších firemních akcí.
Hledáme někoho kdo má:
• VŠ vzdělání;
• znalosti platných právních předpisů (v oblasti pracovního práva, výhodou účetnictví a daňové předpisy);
• praxi v oblasti personalistiky nebo mzdového účetnictví;
• výbornou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
• příjemné vystupování;
• dobré organizační a interpersonální dovednosti, pečlivost, flexibilitu;
• odolnost vůči stresu.
Co Vám můžeme nabídnout:
• stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
• odpovídající mzdové podmínky;
• notebook a mobilní telefon;
• příjemný pracovní kolektiv;
• firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Práce je možná na dobu určitou i neurčitou.
Svoje CV prosím zasílejte
na e-mailovou adresu HolobradkovaK@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.