Administrativa Management
Pracovní náplň:
Asistentka vedení společnosti
Co bude náplní Vaší práce:
• komplexní zajištění administrativy společnosti;
• sepisování obchodní korespondence společnosti;
• komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
• komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
• péče o vedení a návštěvy společnosti
Hledáme někoho kdo:
• má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru);
• má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
• má výbornou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
• je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, odolný vůči stresu a je ochoten se dále sebevzdělávat v oboru;
• má proaktivní přístup a dobré organizační dovednosti;
• výhodou je řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
• stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
• odpovídající mzdové podmínky;
• notebook a mobilní telefon;
• příjemný pracovní kolektiv;
• firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Nástup: podle domluvy
Svoje CV prosím zasílejte
na e-mailovou adresu HolobradkovaK@fsc-ov.cz
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.