Trade Marketing Manager CZ/SK (Remington) (Z20554)


Odpověď
Spectrum Brands Czech spol. s r. o.
Lokalita Česká Lípa 


Marketing Marketing Prodej a obchod Prodej a obchod 

Pracovní náplň:


Lokace: Česká Lípa
Trvalý pracovní poměr
Ostatní benefity: služební počítač, iPhone, stravenky

Trade Marketing Manager CZ/SK (Remington)

Společnost RRH Appliances Czech hledá zkušeného Trade Marketing Manažera, který bude zodpovědný za naše malé domácí spotřebiče značky Remington. Tato osoba bude vést vývoj značek v České republice a na Slovensku, včetně všech aspektů přístupu 5P v souladu s globální a místní marketingovou a obchodní strategií, k dosažení cílů prodeje a podílu na trhu.

Od kandidáta na této pozici očekáváme silné organizační a komunikační dovednosti, vysokou míru zodpovědnosti, samostatnost, multi-tasking a touhu po osobním a profesním růstu.

Náplň práce
1. Nastavení krátkodobých a dlouhodobých marketingových cílů a produktových strategií. Včetně spolupráce na definování cílů pro prodeje/zisk a cílového podílu na trhu, produktových strategií po kategoriích a prodejních kanálech, trade marketing, promo. Následně implementace, provedení a analýza výsledků.
2. Vytvoření tržní mapy (kapacita množství/hodnota, průměrná cena, podíly značek na trhu, atd.) na základě dat poskytovaných společností GfK. Porozumění trhu a zákaznickým požadavkům.
3. Nastavení ročního a sezonního mixu sortimentu, doporučení distribučních kanálů k dosažení požadovaných podílů na trhu a prodejních cílů.
4. Nastavení cen v návaznosti na sezonnost produktu a konkurenční situaci na trhu.
5. Produktový management. Uvádění a ukončování produktů. Nastavování sortimentu na základě porozumění trhu, potřeb zákazníků a obchodních cílů. Forecasting. Analýzy výkonnosti.
6. Prodejní analýzy po produktových kategoriích. Dynamika prodejů, marží, mapování zisku a ABC analýzy.
7. Vývoj a implementace digitálních, ATL a BTL marketingových aktivit, brand kampaní, PR, trade marketing strategií a cílů. Realizace 360°marketingových kampaní.
8. Spolupráce s reklamními agenturami.
9. Úzká spolupráce s prodejním týmem a zákazníky.
10. Spolupráce s logistikou, zákaznickým servisem, finančním oddělením na denní bázi.
11. Organizace, vedení nebo účast na zákaznických prezentacích.
12. Dle potřeby školení a prezentace výrobků interně/externě.
13. Nepřetržitá komunikace a spolupráce s regionálním a globálním vedením společnosti.

Požadované zkušenosti kandidáta:
- 3-6 let zkušeností na podobné pozici, práce ve FMCG segmentu výhodou
- znalost anglického jazyka slovem i písmem
- perfektní organizační a plánovací schopnosti
- znalost ATL a BTL aktivit
- schopnost zlepšovat marketingové plány se zaměřením na zákazníka
- schopnost řešit věci do detailu
- ochota převzít kompetenci za svěřený úsek
- silné komunikační a vyjednávací schopnosti na interní i externí úrovni
- znalost programů Excel, Power Point a Outlook
- samostatně fungující osobnost se zaměřením na dosažení výsledků

Požadujeme:




Nabízíme:




Naši partneři

Jooble